فواید ماساژ شمع

همانطور که می‌دانید حس بویایی از قوی‌‌ترین حواس بشری است که تأثیر بسزایی بر روی رفتار و واکنش‌‌‌های انسان داشته است دنیای ماساژ امروز توانسته تا اندازه زیادی بر روی خلق و خوی آدمی تاثیر گذار باشد و به همین خاطر هم است که امروزه شهرت ماساژ شمع معطر روز به روز بیشتر شده است.
ماساژ معطر تاثیرات زیادی بر روی حال خوب و خوشایند از محیط خوشبو که در اطراف خود احساس می‌کنیم دارد.
در بسیاری از مراکز ماساژ در اصفهان شمع ماساژ جزء یکی از پرطرفدارترین انواع ماساژ‌‌هایی است که افراد برای خود در نظر می‌گیرند.
شمع ماساژ معطر برای استفاده توسط ماساژورها بسیار تاثیرگذار خواهد بود و مطمئن هستیم هنگامی که شما برای اولین بار آن را امتحان کنید دیگر نمی‌‌‌توانید از آن دست بردارید.

ماساژ شمع به عنوان یکی از مهم‌‌ترین و اساسی‌‌ترین ابزارها برای این ماساژ است. که مهم‌‌ترین دلایلی که ما از شمع ماساژ استفاده می‌کنیم، بهره بردن از یک روغن گیاهی و طبیعی و خوشبو است که بر کیفیت یک ماساژ مناسب می‌افزاید شمع ماساژ از موادی تشکیل می‌شود که کاملاً طبیعی است و به شکل جامد و یا به شکل شمع با دارا بودن فتیله جهت روشن کردن آن‌ها انجام می‌پذیرد.
در واقع ماساژ شمع یک نوع ماساژ درمانی هم محسوب می‌شود و در میان مردم برای درمان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. درمان دردها با ماساژ درمانی تسکین پیدا می‌کند.

ماساژ شمع

فوایدی که شما می‌توانید از میان چندین نوع از ماساژها، ماساژ شمع را انتخاب می‌کنید، غیر از آن که در انجام ماساژ این شمع‌‌‌ها کار را بسیار سهولت می‌بخشد، موجب جوانسازی و درخشندگی بیش از اندازه پوست شما می‌شود در واقع رطوبت دهی به پوست یکی دیگر از ثمرات این ماساژ شمع است در واقع طریقه‌‌‌ی مصرف شمع ماساژ در بهترین مرکز ماساژ اصفهان به این شکل است که ابتدا فتیله شمع را روشن می‌کند سپس اجازه می‌دهیم تا به آن اندازه که نیاز داریم شمع ذوب شود سپس آرام بر روی پوست ریخته و اقدامات ماساژ شکم و ماساژ درمانی را از سر می‌گیریم همچنین شمع ماساژ هنگامی که در حالت جامد قرار دارد.

به شدت برای تسکین درد و مشکلات پوستی هم موثر است در واقع ماساژورهای کلینیک‌‌‌های ماساژ درمانی از بهترین شمع‌‌‌ها برای انجام کار خود استفاده می‌کند.
اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که این مراکز می‌بایست مجاز و تحت نظر اساتید مجرب و حرفه‌ای که دارای مدرک می‌باشند باشد به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌دهیم تا مدارک آن‌ها را چک کرده و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید این عمل بر روی شما نتیجه عکس نداشته باشد.
چرا که امروزه بسیاری از افراد متاسفانه به دلیل نداشتن آگاهی‌‌هایی در این زمینه آسیب‌‌‌های جبران ناپذیری را به خود زدند.
اما واقعیت این است که بسیاری از ما به دلیل کمبود وقت و بی توجهی‌‌هایی در این زمینه اولین مرکزی را که به آن برخورد می‌کنیم و یا تبلیغات بسیاری را که در این زمینه مشاهده می‌کینم به سراغ آن‌‌‌ها می‌رویم.

ماساژ شمع

شمع ماساژ از بهترین‌‌‌های ماساژ است که پوست شما را بسیار شاداب می‌کند و باعث طراوت روح و جسم شما می‌شود. این ماساژ می‌تواند به شکل بسیار خارق العاده‌ای به پوست شما شادابی را برگرداند.

این شمع‌‌‌های ماساژ، غنی شده است از بوهای بسیار خاص و محبوبی که در میان مردم وجود دارد. بویی که از شمع‌‌‌ها خارج می‌شود کمک می‌کند تا بدن فرد به شدت ریلکس شده و بتواند روزمرگی‌‌‌ها را دوباره از سر بگیرد. در این ماساژ شما می‌توانید از بند استرس‌‌‌های روزمره جدا شده و روح و جسم خود را دوباره به حالت اولیه برگرداند. این شمع ماساژ نه تنها بر روح شما تاثیر گذار است بلکه بر جسم شما بسیار موثر است. یکی از این تاثیرها بر روی بدن شما لطیف شدن پوست شما است.

به نحوی که بعد از استفاده از آن‌‌‌ها احتیاجی به حمام ندارید. این شمع می‌تواند لطافت پوست شما را چند برابر کند. اما اگر شما جزء افرادی هستید که پوست‌‌‌های حساسی دارید می‌توانید از شمع‌‌‌های بدون بو استفاده کنید.
این شمع‌‌‌ها برای ماساژ تهیه شده‌اند و از مواد گیاهی و بدون مواد‌‌‌های افزودنی و شیمیایی استفاده می‌شوند تا هیچ آسیبی به پوست شما نرسد.
در سالن ماساژ اصفهان شمع‌‌‌ها انواع مختلفی دارد یکی از این شمع‌‌‌های ماساژ شمع‌‌‌های میوه‌ای است که هم بوی خوش میوه‌‌‌ها را به مشام شما می‌رساند و هم با طبیعی بودن آن‌ها انرژی طبیعی به شما می‌دهد.
این نوع از شبکه‌‌‌ها محافظت کننده و نرم کننده پوست شما و همچنین مناسب برای پوست‌‌هایی که چروک شده و افتاده است مناسب بوده. بهترین نوع شمع‌‌‌های ماساژ موجود در بازار ایران را در سالن کلینیک تخصصی که در شهر شما است می‌توانید استفاده کنید تا رضایت مناسبی را از جسم و روح خود داشته باشید.

بهتر است بگویم که این ماساژها را می‌توانیم یک تجربه فرازمینی و یک تجربه بی نظیری که تاکنون آن‌ها را تجربه نکرده‌ایم به حساب بیاوریم در واقع پیوندی جدانشدنی بین روح و جسم ما از آسمان و زمین به عبارتی انسان با آسمان را به همراه دارد به همین دلیل هم است که در کسری از ثانیه شما آرامش عمیقی را در روح و جسم خود تجربه می‌کنید. به همین علت هم شمع ماساژ با داشتن روغن جهت بهبود در روند ماساژ می‌تواند کمک شایانی را در برطرف کردن نیاز‌‌‌های اساسی خود زیردستان ماساژورتان رفع کنید.

بهتر است از شمع ماساژی استفاده کنید کاملاً طبیعی و دست ساز باشد شما می‌توانید انواع رایحه‌‌‌های آن را مشاهده کرده و بهترین آن را برای ماساژ درمانی خود استفاده کنید‌.
یکی از محصولات این شمع ماساژ با رایحه کاکائو و گوجه سبز و روغن درخت قلم، روغن بادام شیرین که سراسر ویتامین E و بسیاری از ویتامین‌‌‌های دیگر را در بر می‌گیرد که تاکنون در بسیاری از کلینیک‌‌‌های تخصصی ماساژ مورد استفاده قرار می‌گیرد این شمع‌‌‌های ماساژ اصولاً وزن چندانی ندارد و به همین دلیل هم می‌تواند برای انواع پوست‌‌‌ها قابل مصرف باشد شما می‌توانید این شمع‌‌‌ها را در قسمت‌‌‌های مختلف بدن استفاده کرده و سلامت و شادابی پوست را تجربه نمایید شما علاوه بر آنکه از این شمع ماساژ استفاده می‌کنید به دلیل داشتن رایحه‌های متنوع و خوشبو با بوییدن آن‌‌‌ها احساس آرامشی را تجربه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *