مرکز ماساژ اصفهان

درمانگر در مرکز ماساژ اصفهان با استفاده از دست و تسلط بر تکنیک‌های ماساژ، عضلات بافت نرم بدن را ماساژ می‌دهد. ماساژ درمانی درد را تسکین می‌دهد، آسیب‌ها را از بین می‌برد، باعث کاهش استرس می‌شود، آرامش را افزایش داده و به سلامت عمومی بدن کمک می‌کند. انواع مختلف ماساژ در مرکز ماساژ اصفهان ممکن است پانزده دقیقه یا بیش از یک ساعت طول بکشد. متخصصین ماساژ در اصفهان ممکن است هنگام درمان از لوسیون و روغن، میز یا صندلی ماساژ، لامپ‎های گرمای پزشکی و سنگ داغ استفاده کنند.
متخصصین مرکز ماساژ اصفهان در مورد تکنیک‌های تمدد اعصاب یا تمرین‌های دیگر اطلاعاتی را در اختیار مراجعین قرار می‌دهند تا بهترین نتیجه را از جلسات ماساژ درمانی خود دریافت کنند. ماساژ سوئدی، ماساژ در بافت‎های عمیق و ماساژ ورزشی فقط چند نمونه از روش‎های ماساژ است. ماساژ درمانی به تکنیک‎های مختلفی احتیاج دارد. در مرکز ماساژ اصفهان نوع ماساژ به نیاز مشتری و وضعیت جسمانی او بستگی دارد. به عنوان مثال ممکن است درمانگران از تکنیک خاصی برای مراجعان مسن استفاده کنند که همان تکنیک برای ورزشکاران کاربردی ندارد.
در ماساژ بافت عمیق از فشار بیشتری نسبت به ماساژ سوئدی استفاده می‌‌شود. اگر مشکلات عضلانی مزمن مانند درد، آسیب دیدگی یا عدم تعادل داشته باشید ماساژ بافت عمیق گزینه خوبی است. ماساژ بافت عمیق به تسکین ماهیچه‌‎های محکم، درد مزمن عضلات و اضطراب کمک می‎کند. مدت زمان ماساژ بافت عمیق در مرکز ماساژ اصفهان بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول خواهد کشید.
اگر صدمه‌ای در عضله وجود داشته باشد، مانند آسیب‌هایی که ناشی از ورزش کردن است، ماساژ ورزشی گزینه خوبی است. همچنین اگر مستعد آسیب‌دیدگی باشید، ماساژ ورزشی ایده‌آل است، زیرا می‌تواند در جلوگیری از آسیب‌های ورزشی کمک کند. همچنین ممکن است از ماساژ ورزشی برای افزایش انعطاف‌پذیری و عملکرد استفاده شود. علاوه بر این، از ماساژ ورزشی برای تسکین درد، اضطراب و فشار عضلانی استفاده می‌شود.

مرکز ماساژ اصفهان