مرکز ماساژ درمانی

امروزه به دلیل وجود مشکلات و ناراحتی‌‌های فراوان مفصلی اکثر افراد تمایل دارند که به مرکز ماساژ درمانی مراجعه کنند.
مرکز ماساژ درمانی با ارائه یک سری از خدمات درمانی به بهبود بسیاری از مشکلات و درد‌‌‌های بیماران کمک می‌کند. همچنین این خدمات را می‌توان به عنوان شغل در نظر گرفت و از آن درآمد کسب نمود.

راه‌اندازی مرکز ماساژ درمانی

برای راه اندازی مرکز ماساژ درمانی باید مدارکی زیر را فراهم کنید اعم از:

  • اخذ مدرک ماساژ درمانی
  • گرفتن مدرک ماساژ درمانی از سازمان معتبر
  • اخذ ABN
  • عضویت در انجمن‌‌های ماساژ
  • انتخاب نام و برند تجاری
  • عضو شدن در صندوق های سلامت در اتاق ماساژ
  • هزینه کردن زمان و پول در جهت بازاریابی
  • تهیه وب سایت
  • شبکه‌‌های اجتماعی
  • انتخاب یک مکان مناسب و کم هزینه برای ماساژ
  • در مکان ماساژ درمانی مبلمان قرار دهید
  • جمع آوری رسید‌‌‌های خود در یک مکان مطمئن

برای راه اندازی مرکز ماساژ درمانی لازم است که در یک سری از مدارک و مجوز‌‌‌هایی را از ادارات و مراکز مربوط اخذ کنید تا بتوانید یک مرکز تخصصی ماساژ درمانی احداث کنید.
در ادامه هر یک از موارد فوق را توضیح خواهیم داد.

مراکز ماساژ

۱. اخذ مدرک مرکز ماساژ درمانی

زمانی که اقدام به راها‌ندازی یک مرکز ماساژ درمانی می‌کنید لازم است که تمامی مدارک مربوط به آن حوزه را دریافت نمایید. گرفتن این مدرک بسیار لازم است.
زیرا نشان می‌دهد که شما در این حوزه تخصص کافی را پیدا کرده‌اید و جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود در باعث آسیب رساندن به بیماران و افراد مراجعه کنند، شوید. حتماً هنگامی که می‌خواهید بهترین مرکز ماساژ اصفهان را بنا کنید باید مدرکی که در این خصوص گرفته‌اید را بر روی دیوار نصب کنید.

۲. گرفتن مدرک ماساژ درمانی از سازمان معتبر

در صورتی که شما مدرک ماساژ درمانی را ندارید اشکالی ندارد، چون شما می‌توانید تمامی این دوره‌‌های ماساژ درمانی را در آموزشگاه‌‌های معتبر یا استخر‌‌‌ها شرکت کنید و از استادان و کارشناسان این حوزه به صورت حرفه‌ای بیاموزید.

۳. اخذ ABN

پیش از آغاز کسب و کار خود، لازم است که حتماً برای ABN ثبت نام کنید.

۴. عضویت در انجمن‌‌های ماساژ

در سطح جهان از جمله ایران نیز انجمن‌‌های ماساژ زیادی وجود دارد که بعضی از آن‌ها دارای شرایط ویژه و منحصر به فردی هستند بهتر است شما عضو این انجمن‌ها باشید.
این مسئله خیلی مطلوب و خوب است که شما بتوانید با عضویت در این انجمن‌‌های ماساژ از اعتبار بیشتری برخوردار شوید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بعضی از این دست از انجمن‌ها داری صندوق‌‌های بیمه درمانی نیز هستند البته از نوع خصوصی آن می‌باشند و که شما در صورت استفاده می‌توانید برای عضو شدن در این انجمن‌ها از خدمات بیمه‌ای آن‌ها نیز استفاده کنید.

مراکز ماساژ

۵. انتخاب نام و برند تجاری

زمانی که تصمیم می‌گیرید که یک کسب و کار جداگانه برای خود راه اندازی کند. با توجه به نوع کسب و کار خود یک نام مناسب برای آن انتخاب کنید اسمی که انتخاب می‌کنید باید توجه داشته باشید که بسیار ساده و راحت باشد.
در ضمن سایز استاندارد و تا حدی نیز جذاب و زیبا باشد. با توجه به تمامی این مواردی که گفته شد در انتخاب نمودن اسمی که برای مرکز ماساژ درمانی خود انتخاب می‌کنید می‌توانید مشتریان و تقاضا کنندگان زیادی را به خود جلب کنید.
البته با توجه به این که انتخاب یک نام معقول و شایسته در کنار زیبا و جذاب بودن نیز کار چندان ساده‌ای نیست.

این نکته بسیار مهم است که باید مدنظر قرار دهید که نامی که برای کسب و کار خود انتخاب می‌کنید باید بسیار ساده و راحت باشد و از محبوبیت ویژه‌ای نیز برخوردار باشد.

۶. عضو شدن در صندوق‌‌های سلامت در اتاق ماساژ

اغلب مشتریان که تمایل دارند در صندوق‌‌های سلامت عضو شوند و همچنین برای اخذ تخفیف در کار ماساژ دادن شما استفاده کنند.
برای این که مشتریان این امکان را داشته باشند، بهتر است شما نیز با هر صندوق سلامت و بهداشت تماس بگیرید و فرم مناسب را دریافت کنید و بعد از تکمیل نمودن فرم در صورتی که درخواست شما با موفقیت توسط صندوق سلامت اعلام شد.

در این هنگام برای شما یک کدی ارسال می‌شود که مخصوص خودتان است، با توجه به این شماره صندوق‌‌های بهداشت برای این که شما را شناسایی کنند زمانی که تخفیف را از مشتریان بر می‌گردانید از این کد استفاده می‌کنند.

۷. هزینه کردن زمان و پول در جهت بازاریابی

قرار دادن بودجه کافی برای بازاریابی حدوداً برای هر کسب و کاری لازم و ضروریست، به ویژه هنگامی که کاری را شروع می‌کنید. در این قسمت باید هنگامی که می‌خواهید هزینه‌ای را انجام دهید باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

۸. تهیه وب سایت

یکی از اقداماتی که لازم است برای راه اندازی بهترین سالن ماساژ در اصفهان انجام دهید تهیه و ساخت وبسایت برای این حوزه است.
داخل وب سایت خود از عکس‌ها و ویدیو‌‌‌هایی که مربوط به خدماتتان است استفاده کنید.

همچنین می‌توانید محتوا‌‌‌ها و مقالاتی در مورد ماساژ درمانی و فواید و مزایای آن نیز در داخل وب سایت خود شرح دهید.
برای تهیه و ساخت وب سایت خود نیاز نیست که حتماً از یک کارشناس فناوری اطلاعات یا همان آی تی کمک بگیرید. بلکه می‌توانید از یک برنامه نویس حرفه‌ای و یا طراح سایت در این زمینه طراحی سایت نیز راهنمایی بگیرید.

مراکز ماساژ

۹. شبکه‌‌های اجتماعی

برای این که بتوانید کسب کار خود را توسعه دهید لازم است که از شبکه‌‌های اجتماعی برای این منظور استفاده کنید وجود این نوع از شبکه‌ها به شما کمک می‌کند که بیشتر شناخته شوید این شبکه‌ها از جمله اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و غیره می‌باشند با گذاشتن پست و عکس و ویدیو از خدمات خود می‌توانید مشتریان زیادی را به خود جذب کنید.

شبکه‌‌های مجازی فیس بوک که مشخصات و خصوصیات شما را به صورت کلی و عمومی مطرح می‌کنند شما نیز می‌توانید با ایجاد یک حساب توییتر این دو رسانه مجازی را به هم وصل کنید، با این کار شما می‌توانید هر پستی را که در فیس بوک می‌گذارید داخل توییتر نیز مشاهده کنید، این کار می‌تواند پوشش مناسب و خوبی برای تبلیغات شما باشد.
بهتر است در شبکه‌‌های مجازی به ویژه اینستاگرام حتماً اسمی که برای صفحه‌ی خود انتخاب می‌کنید مطابق با نام تجاری کسب و کارتان باشد بهتر است برای این که کاربران بیشتری شما را ببینند هر روز عکس و پست بگذارید با این کار مشتریان متوجه خواهند شد که شما تا چه میزان فعال و مصمم هستید.

۱۰. انتخاب یک مکان مناسب و کم هزینه برای ماساژ

بهتر است برای ماساژ درمانی مشتریان خود یک مکان و فضای مناسب که دارای آرامش بیشتری باشد را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که مسیر رفت و آمد و پارکینگ نزدیک آن باشد.

۱۱. در مکان ماساژ درمانی مبلمان قرار دهید

بهتر است مکانی که در آن به ماساژ درمانی می‌پردازید دارای امکاناتی از قبیل مبل و صندلی باشد. وجود این گونه تجهیزات می‌تواند باعث اعتبار و کلاس محل کار شما شود و همچنین موجبات راحتی مشتریان‌تان را فراهم می‌کند.

۱۲. جمع آوری رسید‌‌‌های خود در یک مکان مطمئن

زمانی که مشتریان برای ماساژ درمانی به شما مراجعه می‌کنند. توجه داشته باشید که حتماً تمامی رسیدهایی که از آن‌ها دریافت می‌کنید را نزد خود نگهداری کنید. برای این که مطمئن‌تر عمل کنید بهتر است که از یک نرم افزار حسابداری هوشمند در این خصوص استفاده کنید تا متوجه هزینه‌ها و درآمد‌‌‌ها شوید.

۱۳. به اولین مشتریان خود توجه ویژه و خاص داشته باشید

زمانی که تمامی نکاتی که در فوق بیان شد را به صورت کامل انجام دادید لازم است که دیگر کار ماساژ را آغاز کنید.
شما می‌توانید با ارائه خدمات مناسب و مفید رضایت مشتریان خود را جلب کنید با انجام دادن این کار به صورت کاملاً صحیح باعث می‌شود که آن‌ها خدمات شما را به دوستان و آشنایان خود انتقال دهند، که در واقع می‌توان گفت که این نوعی از تبلیغات د‌‌هان به د‌‌هان است که از نوع ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین تبلیغات در کسب و کار محسوب می‌شود.
بهتر است منصفانه‌ترین قیمت ماساژ در اصفهان به همراه بهترین خدمات را برای جذب بیشتر مشتریان، ارائه دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *