ماساژ درمانی

بیشتر افراد هدف اصلی که از ماساژ درمانی دارند این است که لذت و آرامش دریافت کنند، اما یکی از مشکلاتی که امروزه گریبان‌گیر این حرفه شده است شیوع بیماری کرونا است که با توجه به اینکه احتمال خطرات و آسیب‌هایی به افراد و درمانگران دارد اما می‌توان با انجام دادن یک سری از تعابیری این دست از مشکلات را برطرف کرد تا هم بهترین سالن ماساژ اصفهان و هم ماساژ دهنده رضایت کافی را داشته باشد.

روش‌های مبارزه با کرونا و در ماساژ درمانی

روش‌های مختلفی وجود دارد که مرکز ماساژ اصفهان با انجام دادن تدابیری می‌تواند به خوبی در این روزهای کرونایی و رکود دوباره کسب و کار خود را رونق دهند و مشتریان خود را نیز حفظ کنند. یکی از بهترین روش‌هایی که وجود دارد خرید تجهیزات و دستگاه‌های ماساژ درمانی است که بدون دخالت دست انجام می‌شود که مشکلی را برای ماساژ دهندگان نیز فراهم نمی‌کند.
کلینیک ماساژ در اصفهان می‌تواند بعد از خرید دستگاه‌های ماساژور شرایطی را مهیا کند تا افراد زمانی که برای ماساژ مراجعه می‌کند کلیه تجهیزات خود را با رعایت شرایط و ضوابط بهداشتی تمیز و ضدعفونی کند همچنین بر روی تجهیزاتی مانند صندلی‌ها ماساژور یا تخت‌ها نیز از پک‌های یکبار مصرف استفاده کنند. این موارد باعث می‌شود که افراد نیز رضایت و لذت بیشتری از ماساژ ببرند. همچنین فرایند ماساژ با دستگاه نیز خیلی سریع‌تر و یکدست‌تر انجام می‌شود بدون اینکه به نواحی بدن شما آسیب یا صدمه‌ای وارد شود.

بهترین انواع ماساژورهای برقی

برای ماساژ لازم نیست که حتماً شخصی باشد که شما را ماساژ دهد بلکه با پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌ها بروزی که در این عرصه صورت گرفته شده است شما می‌توانید از انواع ماساژورهای برقی و حرفه‌ای استفاده کنید. برای این منظور در این گفتار قصد داریم که شما را با انواع ماساژورهای برقی و کاربردهای آن‌ها آشنا کنیم.

صندلی ماساژور

در صورت تمایل می‌توانید برای مراکز ماساژ خود از ماساژورهای حرفه‌ای و تمام وقت استفاده کنید که یکی از بهترین نمونه‌های آن صندلی‌های ماساژور است که جزء بهترین و بزرگ‌ترین دستگاه‌های ماساژور برقی در دنیا است. این دستگاه‌ها به دلیل داشتن کیسه‌های هوا و غلتک‌های ماساژ دهنده و با انجام روش‌های مختلف ماساژی مناسب و شگفت‌انگیز برای بدن است.

صندلی ماساژور

ماساژور چشم

اغلب افرادی که مرتباً پشت سیستم کار می‌کنند بعد از مدتی با خستگی چشم مواجه می‌شوند و دچار سردرد و چین و چروک و پف‌های زیر چشم می‌شوند برای رفع چنین مشکلاتی می‌توانند از مراکز ماساژ درمانی که دارای این نوع دستگاه‌های ماساژ چشم است استفاده کنند. شیوه کار ماساژور چشم به این صورت است که با فشار آوردن ملایم و ایجاد لرزش و گرما بر چشم و نقاط اطراف آن از سردرد و خستگی چشم‌ها می‌کاهد. همچنین مؤثر برای از بین بردن چین و چروک و ورم‌های زیر چشم است و کاهش استرس و تنش در افراد می‌شود.

ماساژور صورت

یکی از تأثیرگذارترین و مقرون به‌صرفه‌ترین روش‌هایی که می‌توانید پوستی زیبا، جوان و شاداب داشته باشید استفاده از ماساژورهای صورت است. امروزه با وجود مراکز مختلف ماساژ صورت در اصفهان و انواع ماساژورهای صورت در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف با بهره‌گیری از مکانیزم‌های ماساژ منجر به بالا رفتن گردش خون و جوان‌سازی پوست شما گردیده است.

ماساژور گردن و گردن

یکی از آسیب‌پذیرترین نقاط بدن گردن و شانه‌ها است این اتفاق بیشتر برای افرادی که مدام روی نشسته‌اند مانند کارمندان و رانندگان رخ می‌دهد برای رفع گرفتگی عضلات و تسکین درد در این نواحی می‌توانید از ماساژورهای برقی برای این منظور استفاده کنید. این دستگاه روی گردن شانه‌های قرار می‌گردید و با دادن برنامه به آن عملیات ماساژ اجرا می‌شود و خستگی و گرفتگی‌های گردن و شانه‌ها را از بین خواهد برد.

ماساژور سر

مهم‌ترین علت‌های به وجود آمدن سردرد و میگرن‌های عصبی، وجود مشغله‌های کاری و پراسترس است که هر روز با آن‌ها در ارتباط هستید. با استفاده از ماساژور سر شما می‌توانید از بروز مشکلاتی مانند سردرد، بالا رفتن گردش خود، ریزش مو، اختلالات خواب و استرس نیز جلوگیری کرد. تاثیر ماساژ سر برای از بین بردن استرس و اضطراب فوق‌العاده است. از ویژگی‌های منحصر به فرد بودن این نوع ماساژورها ضد آب بودن آن است. بهترین زمان برای استفاده کردن از این نوع ماساژور بعد از استحمام کردن است. توصیه می‌شود که از این نوع ماساژورها در هنگام استحمام به هیچ عنوان استفاده نکنید.

ماساژور پا

ماساژور پا

در کل روز تمامی وزن بدن بر روی پاها قرار می‌گیرد که باعث خستگی زیاد و گرفتگی عضلات می‌گردد به همین دلیل برای از بین بردن چنین مشکلاتی لازم است که با کمک گرفتن از ماساژورهای پا انرژی از دست رفته به بدن را باز یابید. تاثیر ماساژ پا بر روی سلامتی شگفت‌انگیز است. این نوع ماساژورها بهترین و شگفت‌انگیزترین ابزارهایی هستند که باعث کاهش درد، خستگی، کوفتگی در بدن، جلوگیری از ورم پا و کاهش فشارخون می‌گردد. ماساژورهای پا کاهش دردهای کمر و دردهای مفصلی در نتیجه منجر به بهبود خواب می‌شود.

ماساژور دستی

استفاده از ماساژور‌های دستی بسیار مفید و مناسب برای استفاده از انواع مختلف بدن است به این صورت که شما می‌توانید از این ابزار در مکان‌های مختلف نظیر محیط کار، پارک و مسافرت نیز استفاده کنید و در صورت بروز اسپاسم عضلانی، بهبود خلق و خو، از بین بردن استرس و رفع خستگی بسیار مؤثر است.

قیمت دستگاه های ماساژ

قیمتی که برای هر دستگاه ماساژ در نظر گرفته شده است بر اساس ویژگی ها و کاربردهایی که دارد قیمت آن نیز متفاوت است که بر حسب بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

نتیجه‌گیری

با وجود داشتن و استفاده از تجهیزات و ابزارهای ماساژ درمانی دیگر توجیهی برای استفاده نکردن از ماساژ وجود ندارد، اما مهم‌ترین مسئله‌ای که وجود دارد این است که شما باید حتماً تمامی تجهیزات را الکلی کنید و از پک‌های بهداشتی یکبار مصرف بر روی وسایل استفاده کنید و بعد تمام شدن فرایند ماساژ مجدد دستگاه‌ها را باید ضدعفونی کرد در این صورت مشکلی به وجود نخواهد آمد و می‌توانید از ماساژ لذت و آرامش کافی را بهره‌مند شوند. البته برخی از افراد در صورت تمایل می‌توانند هر کدام از ابزارهای فوق را برای منزل خود به صورت شخصی خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند. نکته‌ی بسیار مهم دیگر که وجود دارد به افرادی که دچار بیماری قلبی و عروقی هستید یا از فشار خون بالا رنج می‌برید. همچنین به مبتلایان به دیسک کمر، بیماران خاص و خانم های باردار توصیه می‌شود که قبل از خرید هر گونه دستگاه ماساژوری برای مطمئن شدن از نبود خطر با پزشک متخصص خود در این باره مشورت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *