هربال ماساژ

ماساژ ریلکسی یک روش درمانی برای تمام بدن است که با اعمال فشار ملایم بر روی بدن، ایجاد حرکات دورانی، ضربه‌ای و موارد دیگر به شما کمک می‌کند تا آرامش خود را بازیابید. تعاریف و روش‌های متعددی برای اجرای ماساژ ریلکسی وجود دارد. با این حال ماساژ ریلکسیشن شامل موسیقی آرامش بخش، نورهای ملایم و روغن‌ها و لوسیون‌های آروماتراپی می‌باشد. به کمک این روش یک ماساژ طولانی و مجلل را در بهترین سالن ماساژ دریافت خواهید کرد که در آن انواع تکنیک‌ها شامل مکث‌های به موقع، کشیدن ملایم پوست و ماهیچه‌ها استفاده می‌شود.

مهم‌ترین مزایای ماساژ ریلکسی

ماساژ ریلکسی یک ماساژ آرامش بخش برای کاهش استرس و تنش در عضلات بدن است که به تسکین درد منجر می‌شود و احساس بهتری را به شما منتقل می‌کند. انرژی از طریق سیستم لنفاوی بدن حرکت می‌کند تا اکسیژن محبوس شده در بدن آزادانه به حرکت درآید.

ماساژ ریلکسی

علاوه بر آن مانند هر ماساژ دیگر، می‌توانید مزایای آن را تا چند روز بعد احساس کنید. علاوه بر موارد عنوان شده، می‌توان به این ویژگی‌ها در ماساژ درمانی اشاره کرد:

۱- حداقل برای مدت کوتاهی هم که شده، فشار خون را کاهش می‌دهد.

۲- موجب بهبود گردش خون در بدن می‌گردد.

۳- به بهبود ظاهر و پوست شما کمک می‌کند.

۴- به تحرک و بهبود دستگاه گوارش منجر می‌شود.

۵- باعث کاهش سردرد و تنش‌های عضلانی می‌شود.

۶- هرگونه علائم مرتبط با استرس را کاهش داده و به تقویت سیستم ایمنی بدن منجر می‌شود.

۷- کمک در مدیریت درد و بهبود آرتروز و سیاتیک

۸- ارتقا حس آرامش و رفاه فرد

۹- آرامش سیستم عصبی

اقدامات احتیاطی پیش از ماساژ

بهتر است پیش از اقدام برای رفتن به جلسات ماساژ درمانی در بهترین مرکز ماساژ اصفهان از خوردن وعده‌های غذایی سنگین و مواردی مانند آن خودداری کنید. نوشیدن آب زیاد می‌تواند یک ایده خوب و مناسب باشد. به این دلیل که به دفع سموم از بدن شما منجر خواهد شد. علاوه بر آن به این نکات توجه داشته باشید:

۱- اگر باردار هستید یا احتمال می‌رود که باردار باشید، حتما با پزشک خود مشورت کنید و به درمانگر خود این موضوع را اطلاع دهید.

۲- اگر تحت درمان پزشک و یا در حال دریافت دارو هستید.

۳- اخیرا جراحت شدید داشته‌اید و یا عمل جراحی داشته‌اید.

۴- به برخی مواد حساس هستید و آلرژی پوستی دارید.

۵- هر گونه زخم بر روی پوست خود دارید.

بهتر است قبل از شروع کار درمانگر به سرویس بهداشتی بروید، به این دلیل که در حین ماساژ این اضطرار موجب عدم آرامش شما خواهد شد.

فعالیت‌های پس از ماساژ

فواید ماساژ درمانی می‌تواند چند روز با شما همراه باشد. با این حال سعی کنید که پس از آن فعالیت‌های سنگین و طاقت فرسا انجام ندهید. برخی از ماساژورها به شما اجازه می‌دهند که پس از دریافت درمان چند دقیقه‌ای را استراحت کنید. این دقیقا همان کاری است که به آن نیاز دارید، بنابراین به بدن خود گوش دهید.

ماساژ ریلکسی

هزینه ماساژ درمانی

قیمت ماساژ ریلکسی با توجه به موقعیت مکانی شما و تجربه ماساژور متفاوت خواهد بود. با این حال می‌توانید پس از تحقیق درباره هر یک از این موارد و مقایسه قیمت‌ها، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

معنی ماساژ ریلکسیشن برای برخی از افراد متفاوت است. درمانگرانی که از ماساژهای سوئدی، هولستیک و سنگ تراپی استفاده می‌کنند، به احتمال زیاد در بخشی از این روش‌ها، ماساژ ریلکسی را نیز ارائه می‌دهند. حتی بسیاری از ماساژورها در محیطی با آب گرم برای ارائه ماساژ استفاده می‌کنند. چیزی که مسلم است سریع شدن روند درمان دردها با ماساژ درمانی است.

چرا بهتر است از ماساژ استفاده کنید؟

به علت دردهایی که ناشی از استرس است، بسیاری از افراد هنگام دریافت ماساژ در این ناحیه ناراحت می‌شوند. با این حال به مرور متوجه خواهید شد که چگونه ماساژ می‌تواند به کاهش دردهای شما کمک کند.

در ماساژ به این روش ابتدا عضلات گرم و آماده می‌شوند. پس از آنکه به مرور اسپاسم عضلانی برطرف شد و فرد احساس رهایی و آرامش کرد، درمانگر کار خود را آغاز می‌کند. او برای از بین بردن گره‌ها در قسمت‌های خاصی از بدن نیروی بیشتری را اعمال می‌کند.

اجرای این روش‌ها در اکثر قسمت‌ها از نظر جسمی، ذهنی و روحی برای فرد مفید خواهد بود. از آنجایی که گردش خون را افزایش می‌دهد، به ترشح کارآمد اکسیژن و در نتیجه افزایش آن در سطح بدن کمک می‌کند. این کار به افزایش سلامتی فرد منجر می‌شود. تاثیر ماساژ درمانی برای کاهش افسردگی طی تحقیقات متعدد ثابت شده است.

ماساژ یک روش ساده اما بسیار موثر برای بهبود سلامتی افراد است. اینکه چند بار باید برای دریافت ماساژ مراجعه کنید، به تشخیص درمانگر، نیاز بدن و سبک زندگی شما بستگی دارد. برای بهره مندی بیشتر از نتایج ماساژ بهتر است مدت زمان زیادی بین دو جلسه درمانی وقفه نیفتد تا بدن به حالت قبل از ماساژ باز نگردد.

از نظر بسیاری از افراد ماساژ بخشی از شیوه زندگی برای حفظ سلامتی ذهن و بدن است. به همین دلیل آن را به عنوان بخشی از سبک زندگی خود پذیرفته‌اند. بنابراین اگر برای دریافت ماساژ در سالن ماساژ اصفهان اقدام کنید و یا این کار را برای عزیزان خود انجام دهید، لطف بزرگی انجام داده‌اید. این همان چیزی است که بدن شما پس از یک فشار روحی و یا جسمی زیاد به آن نیاز دارد. پس از انجام آن غافل نشوید.